Novinky

NOVÝ PORTÁL

20.02.2020 11:47 >>

Nový informační webový portál

06.02.2020 10:11

Dobrý den Vážení spoluvlastníci,

dovolte mi, abych Vás informoval o spuštění nového webového portálu, který jsem za SVJ pro Vás připravil a  který naleznete na adrese https://websvj.cz/jesenice1127/.

Možná že někteří z Vás se budou dotazovat, proč je nový portál potřeba?

Je to z důvodů, které musí všechny společenství vlastníků splňovat a to chránit osobní údaje nás všech. Tedy hlavním důvodem je bezpečnost našich informací.  To bohužel aktuální webové stránky nesplňují.

S nutností nového systému jsem se snažil najít takový systém, který nám přinese zmiňovanou bezpečnost, ale taky nové funkčnosti, které doufám většina z nás ocení, a hlavně brzo i vyzkouší. Nový informační portál tedy přináší:

Online nástěnku (veřejné informace co se u nás děje – informace z SVJ).
Hlasovací ankety.
Hlášení a stav řešení nahlášených závad.
Důležité kontakty na výbor, kontrolní komisi a na správu objektu.
Zápisy shromáždění, zápisy výboru a zápisy kontrolní komise a všechny ostatní dokumenty přehledně na jednom místě.
Evidenci jednotek a vlastníků a hlídání změn na listu vlastnictví našeho SVJ. V případě prodeje nebo koupě bytu nebo nebytové jednotky ve vašem SVJ, systém provede automaticky aktualizaci evidence, kterou využívá výbor SVJ pro svoji práci. Aktualizace je prováděna z výpisu Katastrálního úřadu, a to 1x týdně.
Hlídání Insolvenčního rejstříku – tato služba hlídá Insolvenční rejstřík Ministerstva spravedlnosti ČR. Při každém novém řízení (konkurs, úpadek, insolvence atd.) u vlastníků v našem SVJ, je výbor SVJ okamžitě upozorněn e-mailem. Díky tomu bude mít výbor SVJ důležité informace, aby dokázal včas a efektivně ochránit náš společný majetek.
Na všechny nové informace si můžete nastavit emailové notifikace a žádná důležitá informace Vám neuteče.
V případě různých nenadálých situací, může systém poslat všem členům SVJ informační SMS, a tak zabránili různým škodám, problémům atd.


A jak na to?

Aby bylo možné nový webový portál plně využívat, získá každý člen SVJ své:  

Přihlašovací jméno a přihlašovací heslo
A protože jméno a heslo jsou velmi citlivé informace, tak předání musíme provést osobně oproti podpisu. Chceme naše informace chránit stejně tak, jako chrání banka informace  svých klientů. Ta Vám taky PIN nesdělí emailem nebo SMSkou. Pro předání těchto osobních údajů jsem připravil 2 termíny, kdy Vám v garážích, kde probíhají schůze shromáždění – garáže F, předám oproti podpisu obálku, kde naleznete přihlašovací jméno a heslo. K dispozici budu v následujících termínech:

Termín č.1 – neděle  09.02.2020 19:00 až 20:00
Termín č.2 – středa  12.02.2020 19:00 až 20:00

I bez přihlášení jménem a heslem si můžete nové stránky vyzkoušet už nyní, ale nezískáte všechny funkčnosti a informace, které webový portál nabízí.

Zde můžete najít návod, který jsem pro Vás připravil a který Vás provede prvními krůčky registrace do systému, nastavení kontaktních údajů (telefon a email) a seznámí Vás se základními funkčnostmi nového webového portálu.

 

Pokud by jste měli k novému portálu jakékoli dotazy, neváhejte mě kontaktovat na emailu: dbican@gmail.com

S pozdravem

David Bičan - výbor SVJ

>>

Zápis schůze výboru ze dne 28.01.2020

05.02.2020 13:52

Najdete v sekci ke stažení

>>

Zápis schůze SVJ 11.12.2019

20.01.2020 09:52

Najdete v sekci ke stažení.

>>

Odečty vodoměrů

06.01.2020 15:45

Ve dnech 15.a 16.ledna budou probíhat odečty vodoměrů v bytech a nebytových prostorách.

V oba dny budou naši pracovníci procházet objekty od 18.00 hodin.

Pokud nebudete zastiženi, odevzdejte, prosíme, stavy Vašich vodoměrů do kanceláří Service Financial do konce ledna 2020.

                      Děkujeme   za spolupráci Správa SVJ

>>

Na čem pracuje výbor v měsíci lednu?

02.01.2020 23:23

Předem bych chtěl všem popřát vše nejlepší do Nového roku 2020. Rád bych touto cestou nastartoval lepší informovanost, na čem výbor aktuálně pracuje a co vše chystá.

V lednu máme rozpracované nebo chystáme následující aktivity:

  1. Výběrové řízení a realizace výměny UPS – Jedná se o záložní systém, který je nutné co nejdříve vyměnit. Výběrové řízení proběhlo, detaily jsou k dispozici u výboru. Realizace proběhne během měsíce ledna.
  2. Výběrové řízení a realizace kamerového systému – V měsíci lednu plánujeme nastartování této aktivity. O stavu budeme průběžně informovat.
  3. Nové webové stránky – Rádi bychom vylepšili naše aktuální stránky. Testujeme několik nových systémů a průběhu Vás budeme průběžně informovat.
  4. Revitalizace nástěnek - ne každý je internetový specialista, tak ať zlepšíme informovanost mezi sousedy o tom co se děje.
  5. Zlepšení ovládacích panelů v našich výtazích - ve spolupráci s jedním z našich sousedků jsme rozjeli výrobu polepů, které nám vylepší ovládání našich výtahů.
  6. Aktualizace údajů výboru SVJ v rejstříku společenství vlastníků jednotek – jedná se o úkol z první schůze výboru.
  7. Nastavení spolupráce nového výboru SVJ a kontrolního výboru SVJ.

Za výbor: David Bičan                                                                     Datum: 2. ledna 2020

>>

Nový výbor - první zápis

23.12.2019 19:52
Dobrý den,
v sekci ke stažení můžete nalézt první zápis ze setkání výboru v novém složení. Ve stručnosti jen tolik, že nový výbor byl ustanoven následovně:
 
- předseda výboru: Petr Zahrádka
- místopředseda výboru: David Bičan
- člen výboru: Marek Jorda 
 
Více informací pak naleznete v zápisu samotném a po novém roce i na naších nástěnkách v každém vchodu.
 
Ještě bych rád touto cestou popřál všem krásné prožití vánočních svátků a do nového roku, vše nejlepší a pro naše SVJ, co nejméně závad a havarijních situací v roce 2020
 
Hezké Vánoce
výbor SVJ
 
>>

Nový výbor

20.12.2019 15:18

- předseda výboru: Petr Zahrádka

- místopředseda výboru: David Bičan

- člen výboru: Marek Jorda

 

 

>>

Pozvánka na schůzi SVJ - 11.12. od 18:30 - AKTUALIZOVÁNO

08.12.2019 09:32

Pozvánka na schůzi shromáždění společenství vlastníků

 

Výbor společenství vlastníků Jesenice č. p. 1127  IČ: 289 45 115

 

s v o l á v á

 

shromáždění společenství vlastníků v domě,

které se koná dne 11. 12. 2019 v 18.30 hodin,

v garážích pod vchodem E, Nákupní 1127, Jesenice

 

Schůze se svolává podle stanov Společenství vlastníků Jesenice čp. 1127, čl. V odst. 3 schválených dne 26.9.2019.

 

Program shromáždění:

 

  1. Zahájení
  2. Volba zapisovatele
  3. Schválení programu schůze
  4. Zpráva o hospodaření společenství za r. 2017–2018 (zprávu předkládá Petr Zahrádka a Marek Jorda).
  5. Schválení účetní závěrky za roky 2017 a 2018 (přístupné na webu SV). Návrh na schválení předkládá Petr Zahrádka a Marek Jorda.
  6. Umístění kamerového systému ve společných prostorách objektu (návrh předkládá Petr Zahrádka a Marek Jorda). Návrh usnesení:

Shromáždění pověřuje výbor SVJ zpracováním studie proveditelnosti implementace kamerového systému v objektu Nákupní 1127. Shromáždění ukládá do kompetence realizace studie do maximální výše 180.000,- CZK včetně DPH do 30. června 2020.

  1. Hlasování o zadání auditů SV (návrh předkládá David Bičan a Michail Dobrev). Návrhy usnesení:

Pověření výboru /předsedy výboru sjednáním smlouvy s externí auditní společností na zpracování auditu stavebně technických částí objektu/ areálu a jeho technologií.

Pověření výboru /předsedy výboru sjednáním smlouvy s externí auditní společností na zpracování finančního auditu SV za uplynulých 5 let.

Pověření výboru/předsedy výboru/předsedy společenství zpracováním plánu na odstranění zjištěných nedostatků z auditních zpráv a jeho zveřejnění všem členům společenství nejpozději do 1 měsíce od obdržení výstupů z auditů.

  1. Návrh na stanovení délky funkčního období výboru SVJ pro volbu probíhající 11.12.2019 na délku 1 roku. (návrh předkládá David Bičan)
  2. Návrh stanovení maximálního počtu členů výboru SVJ (návrh předkládá Petr Zahrádka a Marek Jorda). Návrh usnesení (3 varianty):
  1. maximální počet členů výboru SVJ jsou 3
  2. maximální počet členů výboru SVJ je 5
  3. maximální počet členů výboru SVJ je 7
  1. Volba členů výboru SVJ na další funkční období. Kandidáti:

Marek Jorda

Martin Langer

Petr Zahrádka

RUBENDYAN INVEST, s.r.o.

Jindra Hodek

Service Financial s.r.o.

  1. Volba kontrolní komise SVJ na další funkční období. Kandidáti:

David Bičan

  1. Informace a návrh řešení zatékání do garáží. Informaci a návrh předkládá Petr Zahrádka a Marek Jorda.
  2. Vyjádření výboru z předchozího funkčního období a správce objektu ke zprávě Reakce ke zprávě – Zpráva o potřebách nemovitosti Nákupní 1127 (plnění příkazní smlouvy, plán oprav)
  3. Stížnost na plnění příkazní smlouvy ze strany Příkazníka a žádost o vyjádření Příkazníka a SVJ k této stížnosti. (předkládá David Bičan)

Předmětem stížnosti jsou následující body (z části provozně – technické činnosti)

 a) obnova zašlé květinové výsadby – podle mého názoru není plněno ze strany příkazníka.  Jaký je důvod? Proč obnovu zašlé květinové výsadby prováděla tento rok externí firma a nikoli pan Žižka, který má tuto činnost v příkazní smlouvě?

b) zajištění běžných oprava a údržby Nemovitosti – podle mého není plněno v plném rozsahu ze strany příkazníka. Zejména jde o stavební činnosti (opravy v našem areálu). Myslím, že pan Žižka vůli k opravám má, jen tyto opravy nejsou ze strany výboru schvalovány. Kde je tedy problém, že nedochází k těmto opravám?

c) zpracování roční zprávy o stavu nemovitosti – aktuální zprávy jsou velmi strohé bez ekonomických parametrů. Je možné budoucí zprávy zpracovat detailněji po vzoru zprávy dodané od Davida Bičana a Michaila Dobreva?

d) provádění drobných oprav ve společných částech domu – drobné opravy jsou hlášeny, ale nejsou opravovány. Problém je u pana Žižky nebo výbor nechce schválit pro pana Žižku rozpočet? Kde je tedy problém?

  1. Diskuze + ostatní
  2. Závěr

 

Registrace vlastníků (spoluvlastníků) jednotek na presenční listině bude

zahájena 30 minut před konáním shromáždění vlastníků jednotek.

 

Hlasování proběhne prezenčně formou elektronických kalkulaček, které zajistí specializovaná firma.

 

V případě zastupování se zástupce vlastníka jednotky prokáže plnou mocí s

podpisem vlastníka jednotky, kterého zastupuje. Formulář plné moci naleznete na našich internetových stránkách https://nakupni1127.webnode.cz/ke-stazeni/

 

Podklady jsou dostupné v elektronické podobě na https://nakupni1127.webnode.cz/ke-stazeni/.

V případě jakýchkoli dotazů, námětů na doplnění programu schůze a dalších připomínek, se prosím obraťte na výbor emailem na emailové adrese nakupni1127@seznam.cz

 

V Jesenici dne 27.11. 2019

Svolavatel:

Předseda výboru:            Marek Jorda

Člen výboru:                    Petr Zahrádka                


   

 

verze z 7.12.2019

>>

Na schůzi 11.12. proběhne hlasování prezenčně formou elektronických kalkulaček, které zajistí specializovaná firma.

29.11.2019 09:48
>>
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.